Klacht KPN: Slechte service naar nieuwe klant

BFE Peters

Nieuwe klant, alles in 1 standaard besteld met 100 Mb internet. Tevens kpn mobiel klant. 11 maart besteld!
Nadat het tot 3 x toe verkeerd is gegaan met het maken van een monteursafspraak aangegeven dat ze de monteur konden cancelen en dat ik graag zo snel mogelijk mijn bestelde diensten wilde hebben. Na ontzettend veel miscommunicatie gebeld door medewerker die aangaf dat er wel een afspraak gemaakt moest worden omdat anders mijn order niet doorliep .. Dit hadden de vorige 5 werknemers mij ook kunnen vertellen. Nu staat de monteursafspraak voor 22-04 (ik ben sinds 01-04 woonachtig op mijn nieuwe adres en zit dus zonder diensten). Ik ontving het pakket 12-04. Gebeld met klantenservice, zij gaven aan dat het signaal ook vanaf 12-04 actief zou zijn. Echter, afgelopen vrijdag weer gebeld en men geeft nu aan dat er iets niet klopt met de order. U begrijpt dat, als volgend jaar mijn contract afloopt, ik over ga naar een andere provider, hetzelfde geld voor mijn mobiele abonnement.

Een degelijke tegemoetkoming, dit zou mij nog kunnen doen overwegen toch klant te blijven bij KPN aangezien ik in het verleden wel altijd tevreden ben geweest over de diensten. Alleen het afsluiten van een nieuw abonnement blijkt erg moeilijk!

KPN
    Geachte heer/mevrouw Peeters,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?