Klacht KPN: Slechte service van KPN bij verhuizen alles-in-1 abonnement!

Klachtnummer
# 269487
Gebruiker
dewalermelo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

I.v.m. met een verhuizing van een alles-in-1 abonnement naar een nieuw adres vervallen mijn KPN emailadressen. Blijkbaar is er iets fout gegaan bij het registreren van mijn verhuizing, de call agent heeft nagelaten om de emailadressen daarin mee te nemen en heeft mij ook niets gevraagd. Nu ik de fout heb ontdekt zegt de volgende call agent van KPN dat ze dit niet op kunnen lossen. Mijn emailadressen vervallen half augustus en daar kan niets meer aan worden veranderd, jammer maar helaas. De systemen zouden dat niet toestaan (zelfs in 2017 niet). Ik heb nu - midden in de verhuizing - een berg extra werk dankzij KPN.

De oplossing

- Koppel mijn emailadressen z.s.m. aan mijn nieuwe abonnement;
- zorg ervoor dat mijn bestaande email in deze postbussen zonder onderbreking toegankelijk blijft.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Krens,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen