Opgelost door KPN: slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 148353
Gebruiker
joosje
Datum
7 reacties

Details

De klacht

6 weken geleden heb ik mijn verhuizing doorgegeven , 6 januari zou ik glasvezel compleet krijgen op mijn nieuwe adres. Er is idd een monteur geweest die alles aan heeft gesloten, maar tja geen glasvezel, kpn zou een andere monteur sturen, die kwam gisteren maar beweerde dat ik niet thuis was ( wat ik wel was want had speciaal vrij genomen) vandaag zou er weer een monteur komen, die dus niet kwam opdagen, ik kpn gebeld, wisten ze daar van niets, ook konden ze mij in eerste instantie niet vinden als klant ( wel op mijn oude adres) De jongeman die ik aan de lijn had heeft me regelmatig naar een muziekje laten luisteren maar kon geen andere oplossing verzinnen dan dat er over anderhalve week weer een monteur langs zou kunnen komen.

Daar ik wel mijn abonnement gewoon mag blijven betalen verwacht ik wel iets meer service en meedenken hoe dit op te lossen , ik zit nu al vanaf 11 december 2015 zonder internet en t.v. Graag verneem ik van u hoe dit zo spoedig mogelijk op te lossen.

De oplossing

Zo snel mogelijk weer online kunnen zijn en t.v. kunnen kijken en een tegemoetkoming in mijn abonnement geld, want tja 60 euro per maand is een hoop geld

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Tijhuis,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    joosje
    Datum
    dan hoop ik dat jullie sneller zijn dan de medewerkers bij de 0800 lijn die beloven me 25 januari een monteur langs te sturen en dan zit ik al vanaf 11 december zonder diensten van jullie
  3. Auteur
    joosje
    Datum
    afgelopen vrijdag gebeld door een medewerker dat er spoed achter gezet zou worden, nou ja sorry ik neem aan dat jullie in het weekend niet werken ( wanneer wel?) Dus jullie hebben nog 1 week en 2 dagen om op mijn vorige antwoord te reageren, dus al met al zal het wel geen spoed worden en kan ik gewoon mijn tijd uitzitten tot jullie zin hebben om jezelf eens druk ergens om te maken
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Tijhuis,

    De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    joosje
    Datum
    Geachte KPN

    Ik heb een mail gestuurd naar het door u opgegeven e mailadres, er zou n.l. al afgelopen dinsdag contact met me opgenomen worden.

    Met vriendelijke groet

    José
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Tijhuis,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  7. Auteur
    joosje
    Datum
    kpn heeft een goed voorstel gedaan en daar ben ik mee akkoord gegaan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joosje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen