Klacht KPN: Slechte service

johnnie492

Ik las iets van kpn compleet service. Wat een lachertje. Want kpn bied helemaal geen service. Ik kreeg bij het begin van het abonnement in december een tv box die niet deugd. Na telefonisch contact vond de medewerker het nodig dat de box wordt omgeruild. Maar het probleem is dat ik dan eerst de oude box moet loskoppelen en dan mee moet nemen naar Primera en dan kan ik hem omruilen. Ik heb een gedeeltelijke dwarslaesie waardoor ik zelf niet in staat ben om deze box los te koppelen of aan te sluiten. Ik heb 1 vriend die me hier mee kan helpen maar die werkt dus die kan niet zo maar tijd nemen om mij te helpen. Dus als ik hem al los kan krijgen en omruilen zit ik gewoon zonder tv tot hij een keer tijd heeft. Kpn levert mij een box die niet goed is en ik zit met de ellende. Of er moet een "expert" van hun komen om de oude box te vervangen maar die moet ik dan zelf betalen. retourdoos stuurt de kpn niet want je moet zelf een doos regelen.

Ik wil gewoon dat of hun de box gratis komen omruilen want hun hebben een box geleverd die niet goed is dus dat is niet mijn schuld.
of dat ze me een retourdoos sturen en mij een paar weken de tijd geven zodat die vriend van mij hem aan kan sluiten zodra hij tijd heeft.

KPN
    Geachte heer Van Kooi,

KPN Klantenreacties CMT
    johnnie492
    Ik heb zaterdag via facebook contact gehad met iemand van de kpn en als het goed is wordt het probleem opgelost.
    KPN
    Geachte heer Van Kooi,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?