Opgelost door KPN: Slechte service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 414785
Gebruiker
Arendsz
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Tijdens het veranderen van pakket wordt er bij nieuwe rekening 2x keer de netflix in rekening gebracht.

Gewenste oplossing

Dat het aangepast wordt zoals afgesproken tijdens de telefonisch contact van 5dec .

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Arendsz,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Arendsz
    Datum
    Ik had verwacht dat er zoals afgesproken afgelopen vrijdag of vandaag gebeld te worden!
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Arendsz,

    De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken.

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen