Opgelost door KPN: Slechte service

angry Opgelost
Eelco

heb problemen met DIgitenne. Bel met de klantenservice, krijg een meisje aan de lijn die duidelijk haar script leest, wordt vervolgens doorverbonden met een man die mij vertelde dat hij zou kijken wat hij kon doen, zet me in de wacht en verbreekt na 10 minuten de verbinding, weer teruggebeld krijg ik weer een meisje die me voor de derde keer de instellingen wil doornemen. De klantenservice van KPN ( en niet alleen van KPN ) doet alsof de klant iemand is met een verstandelijke beperking waarbij er gemakshalve ook maar wordt uitgegaan dat het probleem standaard bij de klant ligt en NIET bij de apparatuur, systemen of het personeel van KPN

Klanten en dus ook ik serieus nemen, niet net doen alsof de klant niet weet waar hij of zij over praat, zeker niet dat het personeel een bepaalde arrogantie ten toon spreidt naar de klant toe.

Eelco
    Jammer dat pas na een klacht bij klachtenkompas, een melding oo facebook en een chat met iemand via de kpnsite het probleem verholpen is. Jonge meisjes de telefonische klachten op laten lossen, onwaarheden vertellen, klanten in de maling nemen, een bepaalde arrogante houding aannemen (wat weet de klant nou, ik weet het beter want zo staat het in het bestand wat ik als mantra moet oplepelen) komt niet erg professioneel over.

Eelco
Ruilen van een ontvanger. Iets wat ik al 3 keer had voorgesteld. Nu is het probleem opgelost. Callcentemedewekers bij kpn hebben een arrogante manier van communiceren. Blijkbaar krijgen ze daar een opleiding in.

Ook een klacht indienen over KPN?