Opgelost door KPN: Slechte service
Details
De klacht
heb problemen met DIgitenne. Bel met de klantenservice, krijg een meisje aan de lijn die duidelijk haar script leest, wordt vervolgens doorverbonden met een man die mij vertelde dat hij zou kijken wat hij kon doen, zet me in de wacht en verbreekt na 10 minuten de verbinding, weer teruggebeld krijg ik weer een meisje die me voor de derde keer de instellingen wil doornemen. De klantenservice van KPN ( en niet alleen van KPN ) doet alsof de klant iemand is met een verstandelijke beperking waarbij er gemakshalve ook maar wordt uitgegaan dat het probleem standaard bij de klant ligt en NIET bij de apparatuur, systemen of het personeel van KPNDe oplossing
Klanten en dus ook ik serieus nemen, niet net doen alsof de klant niet weet waar hij of zij over praat, zeker niet dat het personeel een bepaalde arrogantie ten toon spreidt naar de klant toe.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling