Opgelost door KPN: slechte telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51759
Gebruiker
Jokejonker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb Hi abb tot Julie 2015 met samsung galaxy ace,de telf geeft steeds een ber dat geheugen vol is maar ik wis ieder ber ook gaat hij soms spontaan rinkelen en stopt hij niet moet hem dan helemaal uitzetten, de toutchscreen reageert ook niet altijd,toen ik m 2 wkn had terug geweest naar kpn winkel katwijk medewerker vertelde dat deze telf erom bekend stond ik zei toen had je m niet aan mij moeten verkopen ik ben 62 jaar en heb geen verstand van telefoons daarna nog 6 keer terug naar winkel ook klanten service kon niets doen, vanmiddag weer terug de medewerker vertelde dat deze telf uit de handel is genomen en raadde mij aan een klacht in te dienen.

De oplossing

Wil heel graag een andere telefoon .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jokejonker
    Datum
    klachtenkompas heel hartelijk bedankt voor u bemiddeling,en Hi dank u voor de goede service geweldig dat ik een nieuw abonnement met telf kan uitzoeken! en ook zo snel Bedankt!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jokejonker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen