Opgelost door KPN: slechte telefoon

Jokejonker

Heb Hi abb tot Julie 2015 met samsung galaxy ace,de telf geeft steeds een ber dat geheugen vol is maar ik wis ieder ber ook gaat hij soms spontaan rinkelen en stopt hij niet moet hem dan helemaal uitzetten, de toutchscreen reageert ook niet altijd,toen ik m 2 wkn had terug geweest naar kpn winkel katwijk medewerker vertelde dat deze telf erom bekend stond ik zei toen had je m niet aan mij moeten verkopen ik ben 62 jaar en heb geen verstand van telefoons daarna nog 6 keer terug naar winkel ook klanten service kon niets doen, vanmiddag weer terug de medewerker vertelde dat deze telf uit de handel is genomen en raadde mij aan een klacht in te dienen.

Wil heel graag een andere telefoon .

Jokejonker
    klachtenkompas heel hartelijk bedankt voor u bemiddeling,en Hi dank u voor de goede service geweldig dat ik een nieuw abonnement met telf kan uitzoeken! en ook zo snel Bedankt!!

Jokejonker

Ook een klacht indienen over KPN?