Klacht KPN: slechte verbinding GSM

Gijs

Al enige tijd is mijn GSM verbinding zeer slecht. Vaak uitvallende gesprekken of happerend. Ik gebruik mijn telefoon voor werk en prive en heb geen vaste lijn, dus het is essentieel dat de verbinding van goede kwaliteit is.
Ik heb wel het vermoeden dat het mogelijk verband houdt met upgrade naar ios7.

Als ik naar het netwerk kijk op mijn telefoon staat deze meestal op E (edge)

Zelfs als ik 4 van de 5 streepjes verbinding zie, is dat nog geen garantie voor een heldere verbinding. In mijn huiskamer is het al helemaal niet mogelijk om een gesprek af te ronden zonder dat deze uitvalt. De verbinding valt heel vaak weg en dan verschijnt "geen service" in beeld.

storingsvrije verbinding

KPN
    Geachte heer De Zwart,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Gijs
    ok, ik kijk uit naar een oplossing
    (deze reactie dient enkel om de klachtstatus actief te houden)
    KPN
    Geachte heer De Zwart, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt zelf ook direct contact opnemen met de behandelaar via telefoonnummer
    070- 343 29 93.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Gijs
    ik heb geen gemiste oproepen. En het telefoonnummer dat jullie geven is onbekend.....
    KPN
    Geachte heer De Zwart, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Gijs
    een week later en nog steeds niets van KPN vernomen. Ook op het genoemde mailadres komt geen reactie terug.
    Ik wens ontbinding van mijn contract met onmiddelijke ingang. KPN blijft duidelijk in gebreke met de levering van haar diensten. Inmiddels een andere telefoon aangeschaft om uit te sluiten dat het daar aan zou liggen, maar dat heeft tot geen enkele verbetering geleid voor de verbinding.
    De reacties van KPN tot nu toe zijn enkel zoethoudertjes gebleken om tijd te rekken.
    Gijs
    en wederom een zinloze tijdrek reactie!
    Gijs
    Klacht niet opgelost, KPN belooft contact op te nemen maar doet dit niet. Erg zwak en waardeloos.

Gijs

Ook een klacht indienen over KPN?