Klacht KPN: slechte verbinding mobiele telefoon met KPN netwerk

Klachtnummer
# 46999
Gebruiker
jbijker
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds enkele dagen heb ik een slechte verbinding met mijn mobiele telefoon, tijdens gesprekken wordt de verbinding verbroken omdat er geen netwerk beschikbaar is.
Heb de telefoon al aan en uitgezet en de sim kaart in een andere telefoon geprobeerd maar het probleem blijft hetzelfde.

De telefoon die ik gebruik is een BB Bold 9900 en ik heb een zakelijk KPN abonnement

De oplossing

Gaarne wil ik een goede verbinding, heb deze telefoon voor zakelijk gebruik, aangezien ik vanuit huis werk is dit van groot belang voor mij.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bijker,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Bijker, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT