Klacht KPN: Slechte wifi met experiabox

Mcvdheijden

Na contact te hebben gehad met kpn over het slechte bereik met de experiabox 9 met wifi, hebben we een hogere snelheid laten installeren, echter nog steeds geen bereik in slaapkamer (ongeveer 7 m van experiabox). Nu wordt aangeraden om een wi. Wifi repeater of router aan te schaffen. Is dit niet de omgekeerde wereld? Moet ik iets aanschaffen of moeten jullie iets leveren?

Wifi versterker of router geleverd door kpn

KPN
    Geachte mevrouw Van der Heijden,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Mcvdheijden
    Ik heb nog steeds niet vernomen van kpn en alweer zijn mijn MB's op omdat het wifi bereik zo slecht is in huis.... Dat er in de slaapkamer overgeschakeld wordt naar 3g.
    Tevens hebben we nu ook dat we geen gebruik kunnen maken van programma gemist.... Waar we 10euro extra voor betalen per maand. Ik wordt er een beetje naar van.
    KPN
    Geachte mevrouw Van der Heijden, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt zelf de behandelaar van deze reactie rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 22 08.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?