Opgelost door KPN: Slechte WIFI ontvangst thuis en service van KPN medewerker is super slecht. Wat een arrogante vent.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 418487
Gebruiker
Robert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Slechte WIFI ontvangst thuis en service van KPN slecht

De oplossing

Wat dacht je van een reductie op mijn abonnement. Ik betaal nu 72 euro per maand.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Robinso,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Robinso,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Robert
Datum
Uiteindelijke oplossing
De vriendelijke met technische kennis KPN monteur is geweest en heeft het probleem perfect opgelost. Ook heeft hij de WIFI signalen in het huis getest. Zo kan het dus ook. Goed werk KPN !.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen