Klacht KPN: Slechte wifi ontvangst

RSA

KPN abonnement alles in 1......geen wifi bereik, ookal zit ik op nog geen meter van het modem.
Meerdere malen gebeld, tot wel 6 keer per maand, oplossingen die gegeven worden:
-koop zelf een wifi repeater
-download zelf een app en schakel iedere keer over van kanaal
-boor een gat in je muur en trek een kabel.

Nu heb ik DSL, modem staat beneden, 3 smartphones , tablet,pc en laptop, ik heb gewoon wifi nodig.

KPN geeft geen garanties en geen bevredigende oplossing.

Wifi repeater op kosten van KPN.....ik betaal voor een product die het niet doet en dab mag ik het zelf oplossen met alle bijkomende kosten.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Abdoelkariem,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    RSA
    Ik heb na mijn klacht nog geen reactie ontvangen.
    Ondertussen blijft mijn bereik hartstikke slecht en door het constant wegvallen van de verbinding zijn wij thuis genoodzaakt om gebruik te maken van onze eigen bundels, met als gevolg dat deze snel op zijn. Na onderzoek ben ik erachter gekomen dat een beetje goeie router mij al snel 100euro gaat kosten. Gaarne een spoedige reactie.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Abdoelkariem, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?