Klacht KPN: Slechte WIFI verbinding , bestelling niet volgens afspraak geleverd.

# 194079
de Greef

Online besteld WIFI versterker ordernummer OKW-1049610 op donderdag. Volgens website volgende werkdag ophalen in winkel Heerlen. Geen afhaalbericht ontvangen. Zaterdag naar winkel KPN in Heerlen ophaaladres. Situatie uitgelegd aan medewerker Frenk. In winkel geen WIFI versterker op voorraad.
Doorverwezen naar businesscenter in Nuth. WIFI versterker aanwezig , maar verzoek om nog 1 x te betalen terwijl ik al online had betaald. Na een heftige discussie en een onheuse bejegening waarin wij ook nog voor leugenaar werden uitgemaakt zijn we met lege handen naar huis gegaan! We zouden niet gezegd hebben dat we via internet al betaald hadden.
Het is al schandalig dat ik geld moet uitgeven omdat KPN niet zorgt voor een goede internet/ tv , verbinding, maar de communicatie met de klant is ver beneden peil.
Nu wordt ik ook nog gestookt met e-mails dat ik mijn inmiddels opgehaalde bestelling kan ophalen in de winkel in Heerlen.

Dat de verbinding van internet/ tv verbinding beter wordt.
Haperend beeld tv en programma gemist oplossen.
Compensatie voor het heen en weer rijden en ecuses voor de oheuse bejegening van de medewerkers van de betreffende filialen..

KPN
    Geachte heer/mevrouw De Greef,

KPN Klantenreacties CMT
    de Greef
    15 november zou ik om 16.30 gebeld worden door een werknemer van KPN. Dat had deze mevrouw met mij afgesproken.
    18 november, nog steeds geen telefoontje van KPN.

Mvg.

KPN
    Geachte heer/mevrouw De Greef,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 22 81.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?