Opgelost door KPN: Slechte WiFi

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 472797
Gebruiker
vliegendeduif
Datum
3 reacties

Details

De klacht

We hebben nog een experiabox V8 en de WiFi ontvangst is ronduit slecht in de slaapkamers

De oplossing

Experiabox V8 vervangen door iets beters

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wanders,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    vliegendeduif
    Datum
    iemand van KPN heeft maandag de 24augustus contact gezocht en beloofd dat er een monteur langs zou komen..tot op heden niets meer vernomen
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Wanders,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vliegendeduif
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is een nieuwe experiabox gestuurd en wij hebben die zelf aangesloten
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen