Klacht KPN: Slechtontvangbare KPN FON - hotspotsignaal/-signalen.

Klachtnummer
# 153095
Gebruiker
J.M.M.H. Tans
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In of buiten mijn woning is het een groot deel van dag en nacht niet of nauwelijks mogelijk
om een goedwerkend en stabiel KPN FON - hotspotsignaal te ontvangen!
(Nochthans betaalde ik een maand vooruit….).

In afwachting van een zeer spoedig antwoord, wens ik allen die het regardeert een leuke
Karnaval!

J.M. Tans

De oplossing

Verzoek om zo spoedig mogelijke aanwijzingen en/of maatregelen om gemelde KPN FON - WiFi-signaalproblemen op te lossen!!!

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Tans,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen