Klacht KPN: Slechtste service bij KPN

Thiel

Afgelopen vrijdag 28 nov zou er volgens afspraak een monteur tussen 14 en 16 uur komen,hiervoor heb ik een vrije dag voor genomen.
Om 16 uur heb ik naar KPN gebeld volgens de dame die ik aan de lijn had zei dat hij nog onderweg was, om 19.05 uur heb ik weer naar hun gebeld om dat er nog geen monteur
Was geweest toen kreeg ik [naam verwijderd door moderator] aan de lijn na lange discussie heeft hij een nieuwe afspraak gemaakt voor maandag 1 dec hier voor weer een vrije dag moeten nemen. [naam verwijderd door moderator] belooft dat ik hier voor een vergoeding zou krijgen.
Je gelooft het niet zondag om half7 wordt ik gebeld voor een afspraak ik zij die heb ik al
Voor morgen met bevestiging op mijn mail, hij zeg dat kan niet want dan hebben we geen
Tijd pas op 4 dec.
Ik zei je kom morgen afspraak is afspraak maar dat kon niet.
Toen heb ik het gesprek maar verbroken .
Groet,
Dhr B van Thiel
Dijkcentrum 5
Roosendaal
cbvthiel@hotmail.com

Vergoeding voor twee vrije dagen

KPN
    Geachte heer Van Thiel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?