Klacht KPN: Slechtste service bij KPN

Klachtnummer
# 86397
Gebruiker
Thiel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag 28 nov zou er volgens afspraak een monteur tussen 14 en 16 uur komen,hiervoor heb ik een vrije dag voor genomen.
Om 16 uur heb ik naar KPN gebeld volgens de dame die ik aan de lijn had zei dat hij nog onderweg was, om 19.05 uur heb ik weer naar hun gebeld om dat er nog geen monteur
Was geweest toen kreeg ik [naam verwijderd door moderator] aan de lijn na lange discussie heeft hij een nieuwe afspraak gemaakt voor maandag 1 dec hier voor weer een vrije dag moeten nemen. [naam verwijderd door moderator] belooft dat ik hier voor een vergoeding zou krijgen.
Je gelooft het niet zondag om half7 wordt ik gebeld voor een afspraak ik zij die heb ik al
Voor morgen met bevestiging op mijn mail, hij zeg dat kan niet want dan hebben we geen
Tijd pas op 4 dec.
Ik zei je kom morgen afspraak is afspraak maar dat kon niet.
Toen heb ik het gesprek maar verbroken .
Groet,
Dhr B van Thiel
Dijkcentrum 5
Roosendaal
cbvthiel@hotmail.com

De oplossing

Vergoeding voor twee vrije dagen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Thiel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen