Klacht KPN: Slordigheid

Klachtnummer
# 305958
Gebruiker
Sami2017
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Mensen afsluiten en terwijl je een betaling regeling hebt en doe je een adres wijziging doen ze helemaal verkeerd

Gewenste oplossing

Weer aan sluiten en beter werk doen sms en mail sturen en niet verkeerd adres doen

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Al Hillawie,

    In verband met de behandeling van uw vorige klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 04.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    Sami2017
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Sami2017
    Datum
    Nog steeds geen reactie van kpn
  4. Auteur
    Sami2017
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Sami2017
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Al Hillawie,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen