Opgelost door KPN: Smart 200 van KPN, geheugen onvoldoende. slechte serves van KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 25976
Gebruiker
jolies
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na afloop van abbonnement, andere mob uitgezocht. Smart 200 van KPN. Wat een drama toestel. Ben in korte tijd al 8 x terug geweest in de KPN winkel in Zeist. Mob is ook op gestuurt geweest voor geheugen en internet problemen. Mob terug, alle gegevens kwijt en problemen niet opgelost. Serves in de winkel is super slecht. Nemen je niet serieus. Ik ben bij aanschaf niet gewezen op dat het toestel een klein intern geheugen heeft. Mob staat vol met apps die je niet zelf kunt verwijderen. Ik kan niet eens de updatas van door KPN opgezette apps bijwerken, door geheugen gebrek. Dit is een KPN onwaardig toestel, het kost klanten.

De oplossing

KPN kan mij als klant compenseren met een totaal andere telefoon. Het contract kan mits het tegemoet komen aan de wens van een andere telefoon gewoon door lopen. Mocht KPN niet tegemoet komen aan bovenstaande wens, dan het contract ontbinden. Zodat ik vrij om te kiezen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van den Dolder,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jolies
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen