Opgelost door KPN: Smart 200 van KPN, geheugen onvoldoende. slechte serves van KPN

jolies

Na afloop van abbonnement, andere mob uitgezocht. Smart 200 van KPN. Wat een drama toestel. Ben in korte tijd al 8 x terug geweest in de KPN winkel in Zeist. Mob is ook op gestuurt geweest voor geheugen en internet problemen. Mob terug, alle gegevens kwijt en problemen niet opgelost. Serves in de winkel is super slecht. Nemen je niet serieus. Ik ben bij aanschaf niet gewezen op dat het toestel een klein intern geheugen heeft. Mob staat vol met apps die je niet zelf kunt verwijderen. Ik kan niet eens de updatas van door KPN opgezette apps bijwerken, door geheugen gebrek. Dit is een KPN onwaardig toestel, het kost klanten.

KPN kan mij als klant compenseren met een totaal andere telefoon. Het contract kan mits het tegemoet komen aan de wens van een andere telefoon gewoon door lopen. Mocht KPN niet tegemoet komen aan bovenstaande wens, dan het contract ontbinden. Zodat ik vrij om te kiezen.

KPN
    Geachte heer Van den Dolder,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

jolies

Ook een klacht indienen over KPN?