Klacht KPN: Smart-care? Belachelijk!

Anoniem

Smartcare bedankt voor jullie hulp!! Tot 2 x toe voor niets thuisgebleven, eindelijk telefoon opgehaald en daarna weer 1 ochtend thuis gebleven voor niets, 2de x terug gebracht. Telefoon niet gemaakt en nog steeds het zelfde probleem!! Weer 2 afspraken gemaakt en weer niet langs geweest! De laatste van deze 2 was via de supervisor heb vandaag voor de zekerheid ng even gebeld en de afspraak is ook telefonisch bevestigd, maar nog steeds zit ik hier met mijn kapote telefoon en weer zijn ze niet geweest! Ik heb alle bevestigingsmailtjes van de afspraken ontvangen, maar SMART werken ze niet. Ff reminder (Specifiek; mijn telefoon is stuk, Meetbaar, hij moet opgehaald worden, Acceptabel, ik betaal toch verzekeringsgeld, Realistisch, ik woon toch niet in Polen, Tijdgebonden, ik heb toch al 5 afspraken gemaakt, zonder resultaat...) Een grote ergenis! Deze telefoon is stuk, maar is nodig voor MIJN klanten, maar KPN laat die van hun in de kou staan! Bedankt

Dat de telefoon nu echt opgehaald wordt en dat ze hem repareren. En een vergoeding voor het feit dat ik zovaak voor niets ben thuis gebleven!

KPN
    Geachte mevrouw Huizinga,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Helaas nog niets vernomen van Smartcare! Wel eindelijk mijn telefoon terug gekregen, niet gemaakt!! Vandaag is de telefoon weer opgehaald en heb ik een leentoestel gekregen die niet functioneert! Gebeld en morgenmiddag kon die pas omgeruild worden, hallo morgen dus de hele dag zonder telefoon moeten, ik heb ook klanten met wie ik moet bellen!! Doordat ik dit duidelijk wilde maken aan de medewerker besloot meneer ook nog eens de verbinding te verbreken! Baal dat ik klant ben bij dit dit bedrijf!
    KPN
    Geachte mevrouw Huizinga,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?