Klacht KPN: smart lease phone KPN laat mij dagelijks in de steek

SabineLonterman@gmail.com

Ik heb al 2 jaar een KNP abonnemetn en leaqse model dat mij elke dag weer in de steek laat. Als ik in de trein van mijn werk naar huis en vice versa probeer naar b.v. radio 4 te luisteren of ander station blijft hij een half uur laden. Als ik dan geluid heb is de minse of geringste beweging genoeg om de verbinding weer te verbreken. Buitengewoon frustrerend. al 2 jaar geen enkele service. Ook met 9292ov opzoeken is de service minimaal. Ik wil hier graag een klacht over indienen. Toestel is totaal klant onvriendelijk.

Ik wil van mijn contract af en compensatie voor zover mogelijk. Geld terug is geen optie, maar ik wil graag hierover het gesprek aan gaan over 'geleden schade c.q. ongemak dag in dag uit'.

KPN
    Geachte mevrouw Lonterman,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Lonterman,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?