Klacht KPN: smart lease phone KPN laat mij dagelijks in de steek

Klachtnummer
# 128674
Gebruiker
SabineLonterman@gmail.com
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb al 2 jaar een KNP abonnemetn en leaqse model dat mij elke dag weer in de steek laat. Als ik in de trein van mijn werk naar huis en vice versa probeer naar b.v. radio 4 te luisteren of ander station blijft hij een half uur laden. Als ik dan geluid heb is de minse of geringste beweging genoeg om de verbinding weer te verbreken. Buitengewoon frustrerend. al 2 jaar geen enkele service. Ook met 9292ov opzoeken is de service minimaal. Ik wil hier graag een klacht over indienen. Toestel is totaal klant onvriendelijk.

De oplossing

Ik wil van mijn contract af en compensatie voor zover mogelijk. Geld terug is geen optie, maar ik wil graag hierover het gesprek aan gaan over 'geleden schade c.q. ongemak dag in dag uit'.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Lonterman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Lonterman,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen