Klacht KPN: Smartcare reageer nergens op

Klachtnummer
# 83396
Gebruiker
R.Laurens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 10 april 2013 me Samsung N7100 GLX NOTE2 meegegeven aan Smartcare. Hier na heb ik niets meer gehoord van smartcare. Ik heb tot en met vandaag niet kunnen inloggen op hun e-repair.nl. Mederre malle gemail en gebeld maar negers krijg ik contact.

Nu kon ik vandaag inloggen maar zag ik dat de order gesloten was en dat ik geen retourafspraak kon maken

De oplossing

Ik wil graag me telefoon terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen