Klacht KPN: Smartcare

Johan

Nu is mijn telefoon weg voor reparatie, vanwege een foutieve update, waardoor je telefoon niks meer doet. Hier over gebeld met Smartcare, word gemaakt.
Het beeldscherm is 2 maanden terug stuk gegaan, hierover gebeld met HI. Er is mij toen verteld dat als ik nog kon bellen met de telefoon, hem gewoon in kon leveren met een kapot beeldscherm. Dit zou verder geen extra kosten met zich meebrengen. De repartie van het beeldscherm zou me ongeveer €200,- kosten, dit zijn de woorden van Smartcare. Dit heb ik uiteraard niet voor een leasetoestel over.
Toen mijn telefoon werd opgehaald door de monteur (voor de storing) vertelde hij me weer wat anders. Het beeldscherm MOEST gemaakt worden, ze leverden geen half werk. Terwijl het alleen om de storing ging, hield de monteur vol dat het beeld ook gemaakt moet worden.
Het komt er dus op neer. Als ik het beeldscherm niet laat maken, word de storing ook niet verholpen. Dan betaal ik voor een lease toestel die niet werkt!

Ik wil dat alleen de storing verholpen word aan mijn toestel, en niet het beeldscherm.
Ik ga geen extra geld (€200,-) betalen voor een leasetoestel die nooit van mij gaat worden, en die ik volgens HI met een kapot beeldscherm in mág leveren.