Klacht KPN: Smartphone Galaxy SII, 2 jr abonnement ( 19-7-2011) belt niet tot nu.
Details
Klacht
LS.In juli 2011 smartphone Samsung Galaxy SII met verlenging 2 jarig abonnement aangeschaft in KPN winkel in Sneek, Problemen met mobiel bellen en internet dataverkeer via mobiel netwerk. Voortdurend simkaart foutmeldingen. In bezit van duocard sim. Bellen alleen mogelijk via> 10 oude NEC klapmobiel met tweede simkaart. Klantenservice: simkaarten omwisselen, hielp niet. Bel problemen en simkaart fout meldingen bleven. Reparatie KPN winkel Drachten febr. 2012. Software update ? Smartphone werkte 1 dag, daarna zelfde probleem. Opnieuw klantenservice gebeld: maart 2012 . Nieuwe duo sim kaarten gekregen tegen betaling. Smartphone bleef dezelfde problemen houden. oude NEC klapmobiel functioneerde wel. Smartphone ter reparatie aangeboden in KPN winkel Groningen. Na reparatie van smartphone dezelfde problemen. Weer opgestuurd voor reparatie. Na vele maanden conclusie: niet reparabel. Samsung Express gekregen als vervanging in mei 2013 ! Klacht ingediend.
Gewenste oplossing
Gelijkwaardig toestel terug bv. Galaxy SIII. SII gaat uit productie.Compensatie voor geleden schade d.w,z vanaf 17-7-2013 tot nu: teruggave van teveel betaald abonnement geld min 10 euro per maand i.v.m. gebruik oude NEC klapmobiel.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.