Klacht KPN: Smartphone Galaxy SII, 2 jr abonnement ( 19-7-2011) belt niet tot nu.

Klachtnummer
# 26582
Gebruiker
Skin
Datum
2 reacties

Details

De klacht

LS.
In juli 2011 smartphone Samsung Galaxy SII met verlenging 2 jarig abonnement aangeschaft in KPN winkel in Sneek, Problemen met mobiel bellen en internet dataverkeer via mobiel netwerk. Voortdurend simkaart foutmeldingen. In bezit van duocard sim. Bellen alleen mogelijk via> 10 oude NEC klapmobiel met tweede simkaart. Klantenservice: simkaarten omwisselen, hielp niet. Bel problemen en simkaart fout meldingen bleven. Reparatie KPN winkel Drachten febr. 2012. Software update ? Smartphone werkte 1 dag, daarna zelfde probleem. Opnieuw klantenservice gebeld: maart 2012 . Nieuwe duo sim kaarten gekregen tegen betaling. Smartphone bleef dezelfde problemen houden. oude NEC klapmobiel functioneerde wel. Smartphone ter reparatie aangeboden in KPN winkel Groningen. Na reparatie van smartphone dezelfde problemen. Weer opgestuurd voor reparatie. Na vele maanden conclusie: niet reparabel. Samsung Express gekregen als vervanging in mei 2013 ! Klacht ingediend.

De oplossing

Gelijkwaardig toestel terug bv. Galaxy SIII. SII gaat uit productie.
Compensatie voor geleden schade d.w,z vanaf 17-7-2013 tot nu: teruggave van teveel betaald abonnement geld min 10 euro per maand i.v.m. gebruik oude NEC klapmobiel.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Niks,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Niks,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen