Klacht KPN: smartphone lader en scherm voldoen niet.

J. Pasveer

Bij KPN winkel tilburg een contract aangegaan voor een smartphone merk HTC desire 626.
Onze klachten zijn,1/ Beeldscherm geeft een gekeurde niet natuurlijke kleur,vooral bij foto's.
2/Telefoon kan alleen maar opgeladen worden door de lader van HTC,andere smartphone laders laden NIET,lijkt zelfs dat ze ontladen.
Hebben verschillende laders geprobeerd.
Wat wij gedaan hebben.
.Met de klachten naar KPN winkel,werd ons verteld verkleuring scherm is bekend,van lader problemen niets bekend.
Winkel advies contact HTC support site,daar onze klachten bekenbaar gemaakt.
Antwoord bij E-mail was,verkleuring scherm zou verholpen kunnen worden wel telefoon 14 dagen kwijt.
Lader we moeten alleen de lader van HTC gebruiken,wat lastig is, was al zo blij dat het gedoe met elk merk andere lader aansluiting voorbij was.

Hebben geen vertrouwen in reperaties,nog niet te spreken van 14 dagen zonder telefoon.
Dus ik zou een nieuwe telefoon willen die aan alle normale eisen van een smartphone voldoet.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Pasveer,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?