Klacht KPN: sms-dienst

Klachtnummer
# 102457
Gebruiker
SusanneD
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vorige maand een rekening gehad waarvan ikdacht 'het zal wel'. Echter nu een rekening met 69,44 buiten rekening gebrachte kosten. Gebeld met de klantenservice en erachter gekomen dat dit op sms-dienst 3190 en 6999 gaat. Research op internet wees uit dat ik niet de enigste ben. Ik ben NOOIT een dienst aangegaan en heb NOOIT een dienst geaccepteerd. Ik las dat kosten door KPN terug gehaald kunnen worden. Hoe werk dit? Ik zou namelijk niet graag betalen voor iets waar ik nooit gebruik van heb gemaakt. Volgens alle forums op internet is het oplichting. Graag een oplossing voor dit probleem.

Gewenste oplossing

Ik zou graag de rekening betalen zonder de kosten voor deze dienst.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Daverveld,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Daverveld, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen