Opgelost door KPN: SMS diensten

75Necati75

Ik ben een aantal jaren klant bij de KPN .
In oktober ben ik er achter gekomen dat de KPN sinds april 2018 elke maand 25 euro afschrijft van mijn rekening voor sms diensten.
Ik heb contact gehad met KPN en gevraagd hoe dit kan. KPN heeft hier niet op gereageerd en vervolgens hebben zij mij verteld dat ze niets voor mij kunnen betekenen. Hiervoor heb ik KPN aansprakelijk gesteld en hun gevraagd of zij dit telefoon gesprek schriftelijk willen bevestigen. Na twee weken heeft een medewerker telefonisch contact met mij opgenomen. Hij vertelde mij dat zij hiervoor niet aansprakelijk zijn.Vervolgens heb ik gevraagd of zij dit telefoongesprek ook schriftelijk wíllen bevestiging maar helaas kan dit niet.Vervolgens vroeg ik de meneer zijn naam maar ook dit wilde hij niet geven. Hij gaf mij alleen zijn voornaam: Bert Jan. Hij was asociaal en onbeschoft. Zo gaat men niet met klanten om. Ik heb nooit toestemming gegeven om deze SMS dienst toe te staan. Zodoende heb ik per direkt mijn abonnementen bij KPN beëindigd. Natuurlijk heb ik de geschillencommissie benaderd en zij zullen deze zaak onderzoeken.

Ik zou het op prijsstellen als ik a: mijn kosten a 340 euro vergoed krijg en b:een excuus van Bert Jan.
Geachte heer Celik, Naar aanleiding van ons telefoongesprek d.d. 27 november jl. wil ik u het volgende bevestigen. KPN is bereid eenmalig uit coulance een bedrag van € 119,94 inclusief BTW te crediteren t.b.v. de in rekening gebrachte SMS- diensten. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, A.Z. (Ali) Zare Medewerker Case Management Team

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    75Necati75
    Geachte lezer.
    Ik ben klant bij KPN en niet bij payinfo.nl.
    KPN is verantwoordelijk voor extra kosten. Als klant van KPN verwacht ik dat KPN er voor zorgt dat ik geen extra kosten via KPN maak. In mijn contract staat nl dat alle SMS gratis zijn. Naar mijn mening weet KPN wel wie deze SMS verstuurd maar niet ingrijpt omdat daar door beiden geld aan wordt verdiend over de rug van wellicht duizenden mensen in Nederland.Ik zou graag zien dat KPN kan aantonen dat ik een abonnement heb bij 5030 SMS.

N.Çelik
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over KPN?