Klacht KPN: Sms diensten

Klachtnummer
# 161482
Gebruiker
Martine
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Onze dochter heeft van maart 2015 tm januari 2016 enorm hoge telefoon rekeningen ontvangen door sms/internet diensten waar zij zegt niet op geabonneerd te zijn.
Toen wij hier achter kwamen hebben we alles direct stop gezet maar de totale kosten liepen rond de 500 euro. Veel ruzies en een regeling van de kosten met onze dochter waren het gevolg. Mijn vraag aan jullie is of jullie deze kosten kunnen vergoeden? We zijn ons hele leven al klant bij KPN en zouden dit enorm waarderen!

Dankjewel
Martine van Amerongen

Gewenste oplossing

Geld terug storten

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Amerongen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Amerongen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen