Klacht KPN: Sms diensten

Klachtnummer
# 161526
Gebruiker
Latifa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg sms diensten van 5577. Ik heb me hier niet voor aangemeld. Er is 27 euro van mijn rekening afgeschreven. Hoe kam dit? Terwijl ik me nergens voor heb aangemeld en/of mijn rekening nummer heb doorgegeven..
Telefoonnummer van de klacht: 06-18902628

De oplossing

Ik zou graag het gehele bedrag van 27 euro terug willen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Tifa,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen