Klacht KPN: sms diensten

Klachtnummer
# 82596
Gebruiker
yoghibeer71
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb een klacht en een vraag, mijn zoon heeft een abonnement en kreeg via zijn mobiel sms dienst binnen dat hij OKE moet terug sturen en daarna STOP Ondertussen zat hij wel een minuut vast aan een abonnement wat mij in totaal meer dan 100 euro heeft gekost in 6 dagen tijd. De sites waar hij dan aan geabonneerd was bestaan niet eens. Ik dacht al die tijd al geblokkeerd te zijn geweest maar door nog onbekende oorzaak is dit niet gebeurt! Niet bij de provider en niet bij payinfo.nl. Hier ben ik nog mee bezig. Wat zijn mijn rechten en plichten omtrent dit fenomeen? Het is niet de eerste keer dat ik met een giga rekening wordt opgescheept!
Nu heb ik naar HI gebeld en die zeggen, helaas voor u maar er komt in ieder geval nog een rekening achteraan. Het enige advies was om naar payinfo te gaan.
Ik heb in de winkel toen des tijds duidelijk aangegeven dat ik dit soort services niet wilde en ik dacht dat dit geregeld was. Ik heb nu al 100 euro betaald en ik krijg nog een narekening. En nu?

Gewenste oplossing

ik wil graag als compensatie dat de rekening wordt kwijtgescholden voor september en oktober.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen