Opgelost door KPN: SMS tegoed verdwijnt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45889
Gebruiker
peter
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Voor de jl kerstdagen heb ik Carine via internet meegedaan met een prijsvraag mbt Albert Heijn en er moest een 06nr ingevuld worden om de prijs in ontvangst te kunnen
nemen daarna is de sms tegoed diefstal begonnen zonder mijn toestemming op 21-12 op tijdstip 14.24 ,14.25,14.35,14.47, 28 Dec 11.12 hr ,11.22hr,20.10hr inkomende sms-en,op 21-12. Op 14.25 kreeg ik een sms of mijn 06nr ok was in het kader van deze prijsvraag, echter toen is er op zie eerdergenoemde tijdstippen beltegoed verdwenen het sms- je van 28-12jl heb ik gereageerd met de tekst” stop met deze diefstal” .Er is door mij geen toestemming gegeven . De aanpak van Triviatu is een vorm van misleiding ,ik dacht met Albert Heijn te doen te hebben dus heb verzocht
het beltegoed dat onrechtmatig geint is per direct terug te boeken . Betreffende sms dienst heb ik via pay info reeds stop gezet. Triviatu is klant van KPN via 8444 maar reageert niet, KPN aanspreekbaar daar zij deze misleiding faciliteren.



De oplossing

Terugstorten van het beltegoed ca 12 Euro

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    peter
    Datum
    KPN heeft na ca 7 dagen nog geen contact opgenomen
    terugstorten van het sms tegoed voor KPN een klein bedrag
    kan toch niet zo gecompliceerd zijn zo gauw het beltegoed is terug ontvangen kunnen we deze klacht positief afsluiten
  3. Auteur
    peter
    Datum
    Inmiddels heeft KPN via een medewerken ingesproken dat deze klacht niet voor KPN is en verzocht ons terug te bellen om dit uit te leggen. Er valt echter niets uit te leggen . Triviatu kan zonder dat KPN dit mogelijk maakt geen SMS tegoed innen. Dus houden we KPN mede verantwoordelijk en willen ons beltegoed terug.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Marachal,Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    peter
    Datum
    Mijn klacht en mijn mening over de afwijzing door KPN op het feit dat wij ze verantwoordelijk achten heeft KPN ter kennisgeving aangenomen en doen verder niets .Zeer teleurstellend. Gelukkig zijn er meer aanbieders van mobile telefonie en zeker ook die die wat anders omgaan met dit soort kwesties.
  6. Auteur
    peter
    Datum
    Hierbij een voorbeeld hoe het wel kanVodafone stuurt malafide sms-diensten rekening
    Geplaatst op 08-11-2010 om 17:50
    AMSTERDAM - Exploitanten van malafide sms-diensten krijgen van Vodafone voortaan een rekening. Het telecombedrijf geeft klagende klanten direct hun geld terug, en berekent de kosten door aan de afzender van ongewenste sms'jes.
  7. Auteur
    peter
    Datum
    KPN heeft in het contact per telefoon aangegeven niet verantwoordelijk te zijn voor deze sms praktijk van Triviatu maar vergoed uit coulance de geleden schade waar wij zeer erkentelijk voor zijn .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy