Klacht KPN: Sms uit naam van kpn

Klachtnummer
# 164148
Gebruiker
Vdr
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag ontving ik de volgende sms:

Beste klant, ondanks eerdere herinneringen heeft u uw factuur voor Internet diensten van KPN nog niet betaald. Er staat EUR 95,00 open. Betaal het openstaand bedrag vandaag met iDEAL via https://kpn.com/betaalnu?h=4rP4x. Mvg. KPN

Ik maak geen gebruik van deze diensten. Hoe kan dit?

De oplossing

Ik wil graag weten wat jullie hier aan gaan/ kunnen doen

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Horeman,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen