Klacht KPN: smsgc

Klachtnummer
# 155265
Gebruiker
Michel Erens
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben niet de eerste begreep ik al. Deze is: een hoge rekening van ongevraagde sms-dienst smsgc tel.nr. 7711

De oplossing

Twee vragen: hoe zet ik de berichtenstroom, die nog altijd binnenkomt stop?
En, kan ik mijn terug eisen?
Michel Erens, Heerlen

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Erens,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Erens,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Erens,


    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?