Klacht KPN: Snelheid oplossen problemen

Klachtnummer
# 55951
Gebruiker
P.D. Achterhuis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte mevrouw Rietman,

Uw reactie (namens KPN) is te belachelijk voor woorden. Waar een wil is daar is een weg. Maar blijkbaar is er niemand binnen KPN die het initiatief neemt om het te willen oplossen.

Alle problemen zijn door KPN veroorzaakt. KPN heeft er een rotzooi van gemaakt. Nu is de oorzaak bekent en gaat KPN zich doorleuk achter allerlei algemene voorwaarden verschuilen. Nogmaals te belachelijk voor woorden. Helaas ben ik veroordeeld tot KPN dus ik kan op dit moment niets anders dan afwachten en hopen op coulance.

KPN moet zich schamen!

Met vriendelijk groet,
Patrick Achterhuis

Mob: +31 (0)6 - 106 78 701

Email: p.achterhuis@outlook.com




--------------------------------------------------------------------------------
Date: Thu, 3 Apr 2014 09:41:25 +0200
From: cmserviceip@kpn.com
To: p.achterhuis@outlook.com
Subject: RE: Technische vraag (KMM14602560V10878L0KM)

De oplossing

Omzetten van type verbinding (VDSL naar ADSL)

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Achterhuis,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen