Klacht KPN: snelheid veel te laag

Linda

Sinds april dit jaar zijn we overgegaan op alles in 1 van KPN, meteen problemen ondervonden met HD tv, die konden we niet ontvangen. Daarvoor gebeld en toen werd er gemeld dat we een te lage snelheid hadden in onze verbinding. Volgens de dame aan de telefoon een kabelbreuk, er werd een monteur gestuurd. Die vertelde dat het geen breuk was, maar dat we te ver van de verdelingskast zitten (2,5 km). Het 1 en ander gereset, maar het probleem is niet opgelost. Ondertussen zijn we al vele monteurs verder en heel veel aan de telefoon hangen. Volgens de medewerker van KPN halen we een downloadsnelheid van 15 en up van 1. Als ik zelf check is het 8,2 down en 0,7 up. Wij willen nu graag van het abonnement af, omdat we op dit moment eigenlijk geen 2 dingen tegelijk kunnen doen en aangezien ik een eigen website beheer wordt er nogal eens wat geupload en dat lukt vaak gewoon helemaal niet. Dat kan echter niet, omdat zij zich (volgens de medewerker) gewoon aan het contract hooden (tot 40 mb).

Beëindiging abonnement

KPN
    Geachte mevrouw Hartog,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT