Klacht KPN: Spam filter KPN webmail gedegenereerd tot niveau minimaal.

Klachtnummer
# 261347
Gebruiker
A.P. Vriesema
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Spam-box E-mail KPN
Tot maart 2017 werd de spambox van webmail eens in de maand automatisch geleegd en werden de regels van het spamfilter bijgesteld.
Sinds begin maart zie ik geen actie meer in mijn spambox. Ook worden geen nieuw toegevoegde spamadressen en onderwerpen meer gefilterd.
Na bellen met de klantenservice (die na verloop van tijd de verbinding verbrak), werd mij meegedeeld dat ik in het vervolg zelf mijn spambox moest legen. Op mijn vraag over het automatisch bijwerken van het spamfilter kon geen antwoord worden gegeven.
Het zou wel aardig zijn geweest van KPN als ze hierover een mededeling hadden doen uitgaan. Door deze actie is het niveau van het spamfilter gedaald tot dat van Ziggo. Dan ga je je toch afvragen waarom je nog een abonnement bij KPN hebt.

De oplossing

1e Uitleg waarom het spamfilter niet meer werkt zoals tot voor maart 2017.
2e Duidelijk maken op de website dat deze functie er niet meer inzit en dat je alles zelf maar moet regelen.
3e Maak het spamfilter weer zoals het was. Dat scheelt mij een hoop werk want het is maar wachten tot het maximum aantal filterregels bereikt is.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vriesema,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vriesema,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?