Klacht KPN: spam overlast

Klachtnummer
# 272366
Gebruiker
Wnico
Datum
1 reactie

Details

De klacht

geachte heer/mevrouw
sinds enige tijd wordt ik gek van alle spam die via mijn kpn account (zowel hetnet als kpnmail) binnenkomt. Dat zijn er tientallen per dag.
Is hiervoor een oplossing en zo ja welke
m vr gr
Nico M.J. Wennekes

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Wennekes,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Het probleem is bekend en we werken hard aan een oplossing, tot nu toe helaas nog zonder merkbaar resultaat. KPN is volop in gesprek met de leverancier om te zorgen voor een oplossing.

    Namens KPN excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen