Klacht KPN: Spontaan verbogen Sony Xperia Z3

KeesjeNL

Mijn vriendin, al 10 jaar abonnee bij KPN, heeft bij haar abonnement toentertijd een Sony Xperia Z3 genomen. Afgelopen week viel het haar op dat er spontaan een buiging in de behuizing was gekomen. Deze verbuiging veroorzaakt inmiddels ook problemen met de volumeknop. De volumeknop blijft namelijk hangen waardoor het toestel onbruikbaar is geworden. Schrikbarende kwaliteit voor een toestel van nog geen twee jaar oud. Zoeken op Google naar: 'Sony Xperia Z3 bending' leert dat er talloze voorbeelden zijn van spontaan gebogen Z3's. Je zou dus zeggen, dit valt onder de garantie.

Mijn vriendin is vervolgens door KPN naar huis gestuurd met de mededeling dat het gerepareerd kan worden voor een bedrag van tussen de 200 en 300 euro. Verder kon KPN niks voor haar betekenen. Dit exorbitante bedrag heeft ervoor gezorgd dat mijn vriendin genoodzaakt is een nieuwe telefoon te kopen. Ontzettend zonde als je beseft dat ze dat onding (Z3) tot oktober moet afbetalen.

Genoemde klacht zou onder de garantie moeten vallen. Er is een eerdere klacht geweest wat door KPN wel netjes is opgelost. Zie: http://www.klachtenkompas.nl/kpn/behuizing-van-sony-xperia-z3-met-kpn-abonnement-gebogen-en-los

KPN
    Geachte heer,

KPN Klantenreacties CMT
    KeesjeNL
    Er is helemaal niks gedaan met de klacht. Er is één keer contact opgenomen met de mededeling dat de klacht in behandeling is genomen en dat er later weer contact wordt gezocht. Er is nooit meer wat mee gedaan. Erg jammer...

KeesjeNL

Ook een klacht indienen over KPN?