Opgelost door KPN: Spookfacturen

sad Opgelost
K.P.W. van der Pasch

Begin Mei is KPN Internet bij mij aangesloten. Aangezien het niet presteerde als verwacht ben ik naar de KPN website gegaan, heb op mijn account ingelogd en heb daar een opzegging in gegeven (binnen 14 dagen na aansluiting dus met onmiddelijke ingang). Daar heb ik een EMail bevestiging van gekregen en later was er op mijn KPN account ook geen abonnement meer zichtbaar.
Alsnog blijft KPN iedere maand weer een factuur sturen en dreigt nu met incasso.

Het is onmogelijk om contact te krijgen met KPN. Als ik invul dat ik gebeld wil worden gebeurt dat niet, KPN Facebook geeft aan dat ze al 9 keer gebeld hebben maar ik heb geen gemiste oproepen en geen voicemail. Daarnaast geven ze aan dat ik een abonnement heb op een ander account. Het is een zootje bij KPN administratie en blijkbaar is er ook geen optie om dat op te lossen.

Het maakt mij niet zoveel uit. Ik heb genoeg bewijs dat ik opgezegd heb en heb er alle vertrouwen in dat een rechter dat ook zo zal zien. Maar er is niemand bij gebaat als KPN hier meer kosten voor maakt.

Gewoon alle onterechte facturen intrekken en de administratie op orde maken.
Het abonnement is netjes gesloten zonder factuur. Toch een negatieve beoordeling aangezien dit geen 2 maanden had hoeven te duren.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van der Pasch,

KPN Klantenreacties CMT
    K.P.W. van der Pasch
    Ik ben benieuwd of ze dat dit keer wel gaat lukken. Er is al meerdere keren gezegd dat men contact op zou nemen en zelfs beweerd dat ik al 9 keer gebeld ben maar geen gemiste oproepen en geen voicemails.

@KPN Het lijkt me slim om per EMail contact te zoeken. Blijkbaar lukt bellen niet zo heel goed.
    K.P.W. van der Pasch
    Helaas nogsteeds geen contact vanuit KPN. Geen EMail, geen reactie op inhoud hier, helemaal niets.
    KPN
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    K.P.W. van der Pasch
    Eindelijk een EMail adres zodat we fatsoenlijk contact kunnen hebben. Ik ben benieuwd......

Ook een klacht indienen over KPN?