Opgelost door KPN: Spotify account activeren via KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 183182
Gebruiker
gmicic
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al vanaf oktober 2015 proberen wij via KPN een Spotify account te activeren, al meerder malen is toegezegd dat KPN ons een e-mail met activeringscode zou e-mailen. 10 maanden verder, na meerder telefonische onderhoud tot vandaag geen Spotify geactiveerd. (icm KPN Zorgeloos Premium abonnement is het gratis)
Graag z.s.m. een oplossing.


De oplossing

activatie van Spotify PREMIUM (icm KPN Zorgeloos Premium abonnement is het gratis)

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Micic,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    gmicic
    Datum
    klacht opgelost! KPN bedankt toch voor goede service
  3. Auteur
    gmicic
    Datum
    klacht opgelost! KPN bedankt toch voor goede service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gmicic
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen