Opgelost door KPN: Spotify gekregen. met login. 6 wk geldig. eerst eigen abo opzeggen, duurt 4 wk. nu login niet meer geldig! 10 dg wachttijd...
Details
De klacht
Beste lezer,vanaf 1 november ben ik een gebruiker van uw alles in een pakket. Ik kreeg daar spotify bij. De inlogcode moest ik binnen 6 weken gebruiken, zoals stond vermeld in de email die ik kreeg.
De verkoper waar ik het alles in een abo heb aangeschaft heeft mij niet verteld dat ik, voordat ik Spotify kon gebruiken, eerst mijn eigen premium abonnement moest opzeggen. (Hij wist dat ik spotify gebruiker was). Dat kon ik dus pas doen toen ik probeerde Spotify van KPN om te zetten. Ik heb een maand opzegtermijn. Per 1 december was mijn eigen Spotify omgezet naar een gratis abonnement. Ik kon dus geen muziek meer luisteren op mijn ipad of iphone. toen ik vandaag probeerde mijn spotify account om te zetten naar KPN weigerde de inlogcode. Ik heb de helpdesk gebeld en zij vertelden mij dat de code maar 2 wk geldig is en ik een nieuwe code krijg toegestuurd. Per brief, wat 10 dagen duurt. Ik baal van alweer een slecht nagekomen afspraak.
De oplossing
Ik heb een halve maand geen muziek, dat kost mij nomraal gesproken 10 euro per maand. Het niet kunnen gebruiken van mijn spotify door de onduidelijke instructies vind ik nog vervelender dan dat het geld kost. Ik word hier graag voor gecompenseerd.Mijn ideale oplossing is dat u mij direct een email stuurt met nieuwe, werkende inloggegevens zodat ik direct weer met spotify aan de slag kan.
vriendelijke groet,
Gerdy Heek
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.