Opgelost door KPN: Spotify gekregen. met login. 6 wk geldig. eerst eigen abo opzeggen, duurt 4 wk. nu login niet meer geldig! 10 dg wachttijd...

Beste lezer,

vanaf 1 november ben ik een gebruiker van uw alles in een pakket. Ik kreeg daar spotify bij. De inlogcode moest ik binnen 6 weken gebruiken, zoals stond vermeld in de email die ik kreeg.
De verkoper waar ik het alles in een abo heb aangeschaft heeft mij niet verteld dat ik, voordat ik Spotify kon gebruiken, eerst mijn eigen premium abonnement moest opzeggen. (Hij wist dat ik spotify gebruiker was). Dat kon ik dus pas doen toen ik probeerde Spotify van KPN om te zetten. Ik heb een maand opzegtermijn. Per 1 december was mijn eigen Spotify omgezet naar een gratis abonnement. Ik kon dus geen muziek meer luisteren op mijn ipad of iphone. toen ik vandaag probeerde mijn spotify account om te zetten naar KPN weigerde de inlogcode. Ik heb de helpdesk gebeld en zij vertelden mij dat de code maar 2 wk geldig is en ik een nieuwe code krijg toegestuurd. Per brief, wat 10 dagen duurt. Ik baal van alweer een slecht nagekomen afspraak.

Ik heb een halve maand geen muziek, dat kost mij nomraal gesproken 10 euro per maand. Het niet kunnen gebruiken van mijn spotify door de onduidelijke instructies vind ik nog vervelender dan dat het geld kost. Ik word hier graag voor gecompenseerd.

Mijn ideale oplossing is dat u mij direct een email stuurt met nieuwe, werkende inloggegevens zodat ik direct weer met spotify aan de slag kan.

vriendelijke groet,

Gerdy Heek

KPN
    Geachte mevrouw Heek,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Beste KPN,Inmiddels heb ik een telefoontje gekregen van jullie klachtenafhandeling of ik terug wilde bellen, terwijl de mevrouw een uur later er niet meer was (niet handig). toch bedankt. Ik vind het alleen niet mijn verantwoordelijkheid om terug te bellen. Ik heb een brief ontvangen met de code, sinds gister heb ik weer spotify. uiteindelijk 11 dagen geen spotify gehad. Het was niet nodig geweest. Ik ben tot nu toe niet zo onder de indruk van de service van KPN. Groet
    Gerdy
    KPN
    Geachte mevrouw Heek,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    kosten zijn vergoed van 1 maand spotify. niet wat ik had gewild maar een proces heb je niet zomaar veranderd.

Anoniem

Ook een klacht indienen over KPN?