Klacht KPN: spotify KPN alles in 1 pakket doet het niet! (al 1.5 jaar niet!)

Mohammedahmad

Sinds 1.5 jaar heb ik een alles in 1 pakket van KPN glasvezel. Bij dit pakket hoort een spotify premium abonnement. Dit heb ik NOOIT gehad en nog steeds niet gekregen. Er is mij verteld dat door een fout in het systeem de code niet aangevraagd kan worden (ofzoiets). Een beetje vaag verhaal, aangezien het maar om een simpele code gaat. Maar goed, meerdere malen contact gehad met de klantenservice maar telkens wordt er gezegd dat ik maar moet wachten omdat het probleem niet opgelost kan worden. De laatste keer dat ik gebeld heb (14 oktober 2013) heb ik na lang aandringen 20 euro toegezegd gekregen om zelf maar een spotify abonnement af te sluiten. Ik heb hier over nagedacht en dit wil ik helemaal niet. Dit is een hele makkelijke manier voor KPN om mij niet te laten zeuren. Ik sluit een alles in 1 pakket af MET spotify, dus dan wil ik het ook! Ook komt KPN zijn terugbel afspraken NIET na!!

SPOTIFY activatiecode!

KPN
    Geachte heer Ahmad,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Mohammedahmad
    Na het posten van een bericht hier is er contact opgenomen met mij voor een mevrouw van KPN. Deze vertelde mij dat een ''glasvezel escalatie team'' op dit problem ingezet zou worden. Ik werd maandag en er werd mij veelbelovend verteld dat ik BINNEN 3 dagen terug gebeld zou worden. Het is nu ZONDAG en nog steeds niks gehoord van niemand. Weer houdt KPN zich niet aan de afspraken en nog steeds geen spotify!
    KPN
    Geachte heer Ahmad, Ivm er een technisch probleem is betreffende Spotify, heeft KPN u een alternatief aangeboden.Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Mohammedahmad
    naar omstandigheden ben ik akkoord gegaan met een financiële compensatie. Dat betekend nog NIET dat het probleem is opgelost, maar ik voelde mij enigszins verplicht het voorstel aan te nemen, aangezien er mij verteld werd dat het probleem vooralsnog NIET opgelost kan worden. Het kon nog wel enige tijd duren werd verteld. Ik wacht nog steeds op de dag dat het na (meer dan 1 ) gaat lukken om mij een simpele activatie code te geven
    KPN
    Geachte heer Ahmad, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?