Klacht KPN: Spotify nooit ontvangen

Klachtnummer
# 29612
Gebruiker
Tbrandt
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds 27 mei internet bellen en tv van kpn afgenomen. Zou een gratis spotifycode krijgen. Na 2 maanden, vele telefoontjes en ergernissen verder nog steeds geen code...
Op internet lees ik dat veel mensen dit hebben, dus weinig vertrouwen dat het goedkomt. Je bied een gratis dienst aan en vervolgens kom je je verplichtingen niet na KPN? Niet netjes!

De oplossing

De spotif code en onkostenvergoeding voor gemaakte telefoonkosten en het niet kunnen gebruiken van het anonnement

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Schoorl,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Tbrandt
    Datum
    Ik heb inmiddels een mail gekregen met de belofte zsm een inlogcode te krijgen, maar verder niets meer gehoord en geen inlogcode gekregen. Weer een week en nog steeds geen oplossing verder...
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Schoorl,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?