Klacht KPN: spotify xl naar 4G xl

M. Morees

3 maanden geleden mijn abbonement verlengd met een spotify xl abbonement voor 32,50 per maand. Bij het verlengen van dit abbonement werd mij medegedeeld als ik 4G wou hoefde ik maar 2,50 per maand extra te betalen en dan werd hij verhoogd. 2 weken geleden wilde ik hem verhogen en toen kreeg ik te horen dat ik 2,50 per maand extra moest betalen maar spotify zou ik kwijt zijn ????. Dat is weer een ander verhaal. Maar toch gedaan. Toen kreeg ik de eerste rekkening van 42 euro terwijl dit 35 euro zou moeten zijn. Gebeld met Hi en kreeg nu te horen dat mijn kortingen vervalen omdat ik naar 4G ben gegaan.Wat zijn dit voor een praktijken ???

Abbonement met 4G zoals afgesproken met spotifty en 4G voor 35 euro per maand. Zoals ik toegezegd bij de eerste verlenging ( alles word toch opgenomen )

Ook een klacht indienen over KPN?