Opgelost door KPN: Stage in Buitenland

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 169765
Gebruiker
juelfenny
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik ga 5 maanden stage lopen in het buitenland. En in die periode heb ik helemaal NIKS aan mijn abonnement en betaal ik dus voor iets waar ik geen gebruik van kan maken. Ik zou hier graag een oplossing voor krijgen. Ik ben erg tevreden met KPN maar geld voor iets waar ik geen gebruik van kan maken uitgeven gaat mij te ver.

De oplossing

Ik zou het graag willen pauzeren en mijn einddatum 5 maanden naar achteren willen verplaatsen, zodat ik in ieder geval gebruik kan maken van iets waarvoor ik wel betaal. Indien dit echt niet mogelijk is, samen naar een andere oplossing kijken.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Fenny,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    juelfenny
    Datum
    Word er hier contact opgenomen? of via email/telefoonnummer etc
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Fenny,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070- 343 21 29 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


    Verzoek tot afhandelen klacht
  4. Auteur
    juelfenny
    Datum
    Zijn jullie er al uit?
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Fenny,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    juelfenny
    Datum
    uitstekend opgelost, bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
juelfenny
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen