Opgelost door KPN: Stage in Buitenland

juelfenny

Ik ga 5 maanden stage lopen in het buitenland. En in die periode heb ik helemaal NIKS aan mijn abonnement en betaal ik dus voor iets waar ik geen gebruik van kan maken. Ik zou hier graag een oplossing voor krijgen. Ik ben erg tevreden met KPN maar geld voor iets waar ik geen gebruik van kan maken uitgeven gaat mij te ver.

Ik zou het graag willen pauzeren en mijn einddatum 5 maanden naar achteren willen verplaatsen, zodat ik in ieder geval gebruik kan maken van iets waarvoor ik wel betaal. Indien dit echt niet mogelijk is, samen naar een andere oplossing kijken.

juelfenny
    Word er hier contact opgenomen? of via email/telefoonnummer etc
    Geachte heer Fenny,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070- 343 21 29 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Verzoek tot afhandelen klacht
    Zijn jullie er al uit?

uitstekend opgelost, bedankt!

juelfenny

Ook een klacht indienen over KPN?