Opgelost door KPN: Storing alle diensten

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 535735
Gebruiker
Dennis1986
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wederom storing! Al 3 dagen op rij elke avond om exact 21:04 knallen alle diensten er hier uit!!

De oplossing

Ik wil niet betalen voor iets wat ik niet gebruik.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hessels,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Hessels,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dennis1986
Datum
Uiteindelijke oplossing
Deze klacht is opgelost. Helaas vandaag, 6 mei weer een door jullie erkende storing van 09:30 t/m 11:40 uur! Nu databundel van mobiel maar aangesproken om via een hotspot toch te kunnen werken............
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen