Opgelost door KPN: Storing in buitenkast KPN

sad Opgelost
Roadkiller

Storing in buitenkast KPN, om 12 uur gebeld met KPN, lag aan de experiabox, nog een keer met KPN gebeld, als ik een andere experiabox er tussen zet werkt dan alles weer ook de kachel? KPN ja hoor geen probleem. Experiabox opgehaald en er tussen gezet, komt de derde medewerker aan de lijn, u heeft een open lijn dus het maakt niet uit wat u doet, moet opgelost worden door ons.
Kan dat nog we zitten zonder kachel, nee, maar geen kachel is SPOED dus binnen 2 uur krijgt u telefoon en dan zou het opgelost kunnen zijn. Nee na 2 uur zelf gebeld. Nee er is geen monteur die werkt tot 2 december want het is oud en nieuw. Ja maar zonder kachel. KPN jammer maar get is niet anders 2 januari tussen 15.00 uur en 18.00 uur bent u aan de beurt.

Dat ze zo snel mogelijk ook op zo'n en feestdagen probleem oplossen.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare
    KPN
    Goedemorgen! Nogmaals bedankt voor uw bericht. Wat een nare situatie! Ik ga voor u kijken wat ik kan doen. Kunt u daarvoor nog uw postcode/huisnummer, naam/geboortedatum contractant en de laatste 3 cijfers van uw rekeningnummer sturen in een privé bericht? Ik hoor het graag!

KPN Webcare

Roadkiller

Ook een klacht indienen over KPN?