Klacht KPN: storing op de televisie

Klachtnummer
# 47021
Gebruiker
Schoes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben sinds mei KPN glasvezel, tv, internet en bellen. Vanaf het begin hebben wij last van storing, stilstaand beeld, blokkerig beeld en\of geen geluid. Inmiddels zijn er vier monteurs langs geweest en heb ik talloze gesprekken gevoerd met de helpdesk. KPN kan er niet uitkomen en wijt de storingen aan storingsbronnen in huis. Volgens de helpdesk zouden allerlei normale huishoudelijke apparaten voor storing zorgen. De argumenten van KPN klinken erg onwaarschijnlijk. De apparaten die wij in huis hebben heeft iedereen.

De oplossing

Wij willen storingvrije ontvangst van televisiebeelden. Als dit niet binnen 3 weken is gerealiseerd gaan wij het contract beëindigen. Jammer maar helaas.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van As,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT