Opgelost door KPN: Storing voor 17.00 uur ,word niets aan gedaan

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 458373
Gebruiker
BovenEs#770
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn ouders van 80 en bijna 91 jaar zijn zaterdagmiddag naar de KPN winkel gegaan omdat zij geen tv en vaste telefonie hebben en ook geen tv,daar werd gezegd dat zij pas dinsdag weer een experia box kunnen halen die ze dan zelf moeten installeren. . Dit vind ik een slechte zaak daar ik nachtdienst heb en hun enige kind ben.Ik heb KPN klantenservice gebeld maar weinig service. Ze gaan er niets aan doen. Als er wat met mijn ouders gebeurt stel ik KPN aansprakelijk daar zij mij nu niet kunnen bereiken. Dit heb ik ook tegen KPN verteld

De oplossing

Dat er zo snel mogelijk een monteur heen gaat

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Stompé,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BovenEs#770
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heel vriendelijk te woord gestaan door Dhr van KPN die mij had gebeld,oplossing was gistermorgen al vroeg in de ochtend monteur is gekomen.Heel netjes afgehandeld. .Heb mijn zegje kunnen zeggen😃
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen