Opgelost door KPN: Storing word niet adequaat opgelost, ik voel me niet serieus genomen!

M. Wijngaards

Op woensdag 18 september 2013 treed om 09.30u een storing op waarbij al onze diensten (telefoon, internet en televisie) uitvallen. De verbinding met het net blijkt verbroken, wij melden de storing bij de klantenservice die er direct werk van maakt.
Op donderdag ochtend worden we gebeld om een afspraak te maken, de monteur zou tussen 16.oou en 18.00u, deze monteur is niet gekomen en ook geen melding gehad.
om 18.30 gebeld met klantenservice, wij zouden binnen 24 uur gebeld worden!
WEER NIKS!!! weer gebeld op maandag om 9.00u, we zouden weer gebeld worden en wederom, NIETS!!! na mijn volgende telefoontje op dinsdag 24-sept. ben ik terug gebeld en werd er een monteur ingepland op woensdag 25-09 deze keer tussen 9.30u en 11.30u Deze heeft na wat metingen en checks geconstateerd dat er een apparaatje in de centrale stuk was en dat daar weer een andere monteur voor moest komen.
Toen ik niets meer hoorde weer maar eens gebeld en bleek dat ze die monteur vergeten waren in te plannen!!!!

Ik wil dat alles weer naar behoren werkt binnen afzienbare tijd én dat KPN mij een coulance regeling aanbied

KPN
    Geachte heer Wijngaards,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M. Wijngaards
    Ik wacht gespannen af, maar het woordje "binnenkort" vind ik nogal vaag en geeft mij niet echt vertrouwen!
    Intussen dus nog steeds geen diensten.....
    M. Wijngaards
    Wederom na een bemoedigend telefoontje van de afdeling Care Management........... NIETS, wat had ik dan ook verwacht!
    Ook bellen met de klantenservice geeft geen resultaat.
    Nu bijna 2 weken zonder diensten en geen zicht op een juiste oplossing, onacceptabel!!!!!!! wederom beloftes, beloftes, beloftes , maar geen constructieve oplossing!
    KPN
    Geachte heer Wijngaards, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal hij het weer proberen.
    Ook heeft hij uw voicemail ingesproken. U kunt de behandelaar zelf ook rechtstreeks bereiken.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M. Wijngaards
    Het is eindelijk opgelost. Alles functioneert weer. Jammer dat eerst de consumentenbond ingeschakeld moet worden voor er actie komt maar daarna is het dan ook helemaal gerepareerd en niet met een snelle actie werkbaar gemaakt.

M. Wijngaards

Ook een klacht indienen over KPN?