Opgelost door KPN: Storingen zonder compensatie en leveren niet waar je voor betaalt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 593122
Gebruiker
Storing
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Kpn alles in 1 glasvezelabbonnement aangegaan. 1 jaar met 6 mnd korting. Voor de beste performance raadde verkoopster aan voor elke extra tv een tv box te nemen welke op een draadloze wifiversterker aan te sluiten was en zo ook kabels door het huis te voorkomen.
Sinds start abonnement regelmatig storingen, geen wifi, geen vaste telefoon, geen tv. Al helemaal als je boven tv wil kijken. Je krijgt elke keer constant foutmeldingen, elke keer opnieuw updaten en zenderlijst opnieuw binnen halen enz. Het tvkastje lost het elke keer uiteindelijk vanzelf wel weer op elke dag, maar het kost je wel zo'n half uur of soms nog langer voordat je tv kan kijken, zeer frustrerend. Klantenservice is op dat tijdstip ook niet bereikbaar voor hulp. Ook ligt vaste telefonie er regelmatig uit en ook wifi is niet stabiel ondanks 2 wifiversterkers.
Als je kpn belt krijg je een computer aan de lijn die op afstand automatisch de modemfouten herstelt. Intussen ook al een keer een nieuwe modem gehad, zonder resultaat. Uiteindelijk raadde een kpn medewerker aan een harde reset uit te vieren. Ook gedaan zonder resultaat. Er werk een monteur ingeschakeld. Echter kon die ivm de uitgevoerde harde reset geen storingsdienst meer achterhalen... om deze reden kan kpn ook geen compensatie bieden. Monteur heeft uitgesloten dat de storingen door ons komen, ligt bij KPN zelf. Zijn wel bezig met oplossing, kunnen alleen geen termijn noemen.
Nu rekent kpn 72euro per maand. Ze weigeren compensatie, ze kunnen in het systeem nmlk geen storingen zien van afgelopen maanden door de harde reset en modem wissel. En ze zien dus ook niet dat je wel online en telefonisch door de kpn computer bent geholpen ivm storing. Je hebt geen mens gesproken dus zien ze niet dat er storing is. Dus geen compensatie.
Voor komend half jaar kunnen ze ook geen korting bieden, omdat er nog een storingsticket open staat. Opzeggen kan ook niet want dan moet je alsnog 6 maanden 72 euro per maand betalen ookal kunnen ze niet leveren waar je voor betaalt. Dus je moet nu volle pond betalen voor de diensten die kpn niet kan leveren. En je krijgt nu geen vergoeding, ookal weten ze dat de fout niet bij de abonnee ligt, maar bij kpn!
Niet geleverd krijgen waar je voor betaalt en daar wel voor moeten betalen, zonder directe compensatie. Dat is oplichting! Gemaakt beloftes bij afsluiten abbonnement zijn niet waargemaakt.
Gewenste oplossing
Afgelopen half jaar compenseren of korting komend half jaar of opheffen contract

Gewenste oplossing

Afgelopen half jaar compenseren of korting komend half jaar of opheffen contract
Geboden oplossing
De klachtbehandelaar heeft mij correct geholpen, was zeer vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. Hij heeft alle frustraties die er waren weggenomen en mij weer vertouwen gegeven in de serviceverlening van KPN. Deze klachtbehandeling verdient complimenten voor de wijze waarop hij de klacht in behandeling heeft genomen en heeft afgehandeld!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Serraji,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Serraji,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Serraji,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen